زمان و نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات

زمان و نحوه دریافت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات ثبت آسان: سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای، زمان و نحوه پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال 1400 را اعلام نمود.


به گزارش ثبت آسان به نقل از ایسنا، طبق اعلام سازمان سنجش، آزمون استخدامی دیوان محاسبات بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ در ۲۰ شهرستان کشور برگزار می گردد.
فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۸: ۰۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت پیش از شروع فرایند بسته خواهد شد، بنابراین همه متقاضیان می بایست پیش از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
لینک در ارتباط با پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و برپایه آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط رجوع نمایند.
جهت شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و عرضه آن الزامی است.
درصورتیکه مغایرتی در مندرجات کارت شرکت در آزمون مشاهده شد، لازم است به شرح زیر اقدام شود:
۱ـ با عنایت به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، درصورتیکه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۸، ۷، ۹، ۱۲، ۱۱، ۱۵ کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودید، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت رجوع و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.
۲ـ درصورتیکه عکس الصاقی به کارت ورودی، با چهره شما مغایرت داشت و یا دارای اشکالاتی همچون فاقد مهر و واضح نبودن عکس بود لازم است شخصاً با همراه داشتن دو قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص رجوع نمایید. در غیر این صورت اگر با کارت دارای عکس اشتباه در جلسه آزمون حاضر شوید بعنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با شما رفتار خواهد شد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون بر مبنای اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، عرضه شده است.
متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، متقاضیان می توانند از ساعت ۸: ۳۰ الی۱۲: ۰۰ بامداد و ۱۴: ۰۰ الی ۱۷: ۰۰ بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره ۲ ذیل) رجوع و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
آزمون در بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ در شهرهای اعلام شده در جدول شماره ۱ (مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار می گردد و شروع فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۸: ۰۰ (هشت) بامداد خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.
در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
درب ورودی ِحوزه های امتحانی آزمون رأس ساعت ۷: ۳۰ (هفت و سی دقیقه) بامداد بسته خواهد شد. بنابراین متقاضیان لازم است پیش از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
لازم به تاکید است متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی همچون کیف دستی، ساک دستی، ماشین حساب، جزوه، کتاب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن خودداری نمایند. ضمناً هرگونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار همچون تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و غیره درجلسه آزمون مطابق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری، باعث محرومیت از گزینش در آزمون می شود.
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند درخواست خویش را از راه سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https: //request.sanjesh.org، به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند.
ضمناً متقاضیان درصورت ضرورت می توانند سوال یا سئوالات خویش را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در بین بگذارند.




منبع:

1400/12/15
23:37:56
5.0 / 5
766
تگهای خبر: استخدام , ثبت , ثبت نام , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است