رئیس كمیسیون فرش اتاق تعاون عنوان كرد

لزوم ورود هوش مصنوعی به صنعت فرش دستباف

لزوم ورود هوش مصنوعی به صنعت فرش دستباف به گزارش ثبت آسان، رییس کمیسیون فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون ایران، از پیگیری پیشنهاد تشکیل سازمان ملی فرش و صنایع دستی آگاهی داد و با تأکید بر لزوم استفاده از هوش مصنوعی در صنعت فرش دستباف، اظهار داشت: صنعت فرش نیاز دارد از ساختار سنتی در تولید، بازاریابی و شبکه سازی بیرون رود و برای حضور در بازارهای مصرف از هوش مصنوعی استفاده نماید.



عبدالله بهرامی در گفت و گو با ایسنا، درباره ی آخرین خبرها از پیشنهاد تشکیل سازمان ملی فرش و صنایع دستی، اظهار داشت: کماکان بوسیله اتحادیه تعاونی های فرش، کمیسیون فرش اتاق تعاون ایران، اتحادیه صادرکنندگان فرش و مرکز ملی فرش در حال رایزنی و پیگیری هستیم و امیدواریم که دولت نیز دراین زمینه همراهی کند.

وی اظهار داشت: این پیشنهاد بصورت مستقل از طرف اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش و کمیسیون های فرش اتاق تعاون و اتاق تجاری هم در بخش خصوصی و هم تعاونی مطرح و به دولت ارائه شده و امیدواریم از طرف رییس جمهور مورد پذیرش واقع شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف اشاره کرد: با بوجودآوردن سازمان ملی فرش و صنایع دستی انتظار می رود فرش دستباف به جایگاه نخست خود خصوصاً در عرصه صادرات برگردد.

رئیس کمیسیون فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون ایران، درباره ی بهره مندی قالیبافان از دوره های آموزشی در سال ۱۴۰۳ توضیح داد: در سه فرآیند درصدد هستیم تا این دوره های آموزشی را ارائه نماییم و بوسیله کمیسیون فرش اتاق تعاون ایران، سه کارگروه تخصصی در عرصه فرش و صنایع دستی تشکیل دادیم. هم اکنون چند مشکل در بحث توانمندسازی داریم و صرف نظر از بحث تولید و به بافی، بدنبال بازاریابی و بازارسازی و استفاده از هوش مصنوعی در صنعت فرش دستباف هستیم.

بهرامی با اشاره به حضور ملموس هوش مصنوعی در همه صنایع، اظهار داشت: صنعت فرش نیاز دارد از ساختار سنتی در تولید و بازاریابی و شبکه سازی بیرون رود و برای حضور در بازارهای مصرف از هوش مصنوعی استفاده نماید. اکنون بالاتر از ۱۰۰۰ تعاونی فرش در کشور داریم و باید این آموزش بصورت تخصصی در یک دوره حداقل سه ماهه با کمک مرکز آموزش اتاق تعاون ایران به تعاونی های فرش ارائه شود.

به گفته وی مقرر شده آموزش های تخصصی در حوزه بازاریابی و بازارسازی و استفاده از هوش مصنوعی به مدیران تعاونی های فرش ارائه شود.





منبع:

1403/07/01
08:37:29
5.0 / 5
179
تگهای خبر: آموزش , بازار , بازاریابی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است