وزیر كار:

معادن کوچک برای افزایش بهره وری به معادن بزرگ متصل شوند

معادن کوچک برای افزایش بهره وری به معادن بزرگ متصل شوند به گزارش ثبت آسان، خراسان شمالی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به این که معاون کوچک باید برای ارتقای بهره وری به معادن بزرگ متصل شوند، اظهار داشت: معادن کوچک باید برای ارتقای ایمنی و افزایش بهره وری به معادن بزرگ متصل شوند که در اینباره شستا آمادگی دارد.


احمد میدری روز پنجشنبه در ارتباط برخط با رویداد تکام در اسفراین، توسعه معادن را ظرفیت مهم اما مغفول کشور بیان و اظهار نمود: معادن نیازمند زیرساخت بخصوص حمل و نقل ریلی است و خط ریلی تأثیر مثبت در کاهش هزینه حمل و نقل مواد معدنی دارد.
وی افزود: پیوند شرکتهای بزرگ با شرکتهای کوچک در تمامی حوزه ها سبب پیوند اقتصاد و پیوند زنجیره فعالیت خواهد شد البته بهره وری شرکت کوچک با شرکتهای بزرگ در بعضی استان ها مثل اصفهان برقرار شده است.
میدری بیان نمود: پرداخت تسهیلات ارزانقیمت باید به شکل متوازن در استان ها صورت گیرد.
وی اظهار داشت: بیشتر از نیمی از تسهیلات ارزانقیمت در استان تهران پرداخت می شود که چرخه این توزیع نامتوازن تغییر می کند.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که در بعضی از استان ها وجود دارد اینست که منابع مالی صنایع بزرگ آنها به تهران منتقل می شود و این توزیع نامتوازن باید تغییر یابد.
میدری افزود: تسهیلات هم به میزان کم در اختیار متقاضیان در استان ها است، استان تهران بخش زیادی از تسهیلات بانکی را مصرف می کند و بیشتر از نیمی از تسهیلات در پایتخت پرداخت می شود.
وی بیان نمود: تلاش داریم با همکاری مجلس شورای اسلامی، انتقال منابع از استان ها به تهران تغییر کند.


1403/07/20
10:42:00
5.0 / 5
70
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , تسهیلات , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است