پیشگیری از تملک غیرقانونی 4 هکتار از اراضی دولتی در دزفول

پیشگیری از تملک غیرقانونی 4 هکتار از اراضی دولتی در دزفول به گزارش ثبت آسان، خوزستان رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: با اقدامات قضایی این اداره کل و دفاعیات مستدل و مستند، از تملک غیر قانونی حدود ۴ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان دزفول جلوگیری شد.



محبوبه کاظمی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به پیشگیری از تملک غیرقانونی اراضی دولتی در دزفول اظهار نمود: در جهت حفاظت و صیانت از اراضی دولتی و با تهیه لوایح و دفاعیات شایسته و پیگیری های قضایی اداره امور حقوقی و دعاوی و طرح مبحث در مراجع قضایی استان، از تملک غیر قانونی ۴ هکتار از اراضی دولت در دزفول جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: در این پرونده با تلاش مجموعه حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رای به سود این اداره کل صادر شد.

کاظمی در مورد ارزش ریالی این اراضی اضافه کرد: ارزش کارشناسی شده اراضی موردنظر بیشتر از ۴۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

وی ضمن قدردانی از پیگیری های مقامات قضایی استان و تلاش و مساعدت مقامات نظامی و انتظامی استان برای بازگشت این اراضی به مالکیت دولت و پیشگیری از تضییع حقوق بیت المال تصریح کرد: این اداره کل در جهت محافظت از حقوق بیت المال از تمام توان حقوقی خود بهره می گیرد تا به بهترین نحو از اراضی دولتی صیانت و حفاظت کند.





منبع:

1403/03/13
18:03:03
5.0 / 5
251
تگهای خبر: اداره , كارشناس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب ثبت آسان
نظر شما در مورد این مطلب
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

ثبت آسان

ثبت شرکت آسان

sabteasan.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ثبت آسان محفوظ است